Perşembe, Aralık 1

Eski Urfa Fotoğrafları / 5










3 yorum:

  1. Bu enfes resimleri nereden buluyorsunuz? Hayranlıkla takip ediyorum. Bu arada hocam bloğumdaki yorumunuza da cevap bıraktım ama görmemiş olabilirsiniz diye buraya da yazmak istedim. Ben Urfalı değil Konyalı'yım. Ama Urfalı kardeşim bana fahri Urfalı unvanı vermişti =)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Tutkun,

    Urfalı olmadığınızı biliyorum. diyorum ki keşke her Urfalı sizin gibi olsa.

    bu arada fotoları internetten topluyorum. biraz zor oluyor ama değiyor sanırım.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Anladım hocam. Ben bilmiyorsunuz sanmıştım. Fotoğraflar için emeğinize sağlık. Her biri ayrı birer hazine hükmünde benim için. Bu arada hocam hitabım umarım sorun olmuyordur sizin için. Sizden Canım Urfam'la ilgili çok güzel bilgiler öğrendim. Öğrenmeye de devam ediyorum. Bu nedenle öyle hitap etmek geldi içimden. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil