Pazartesi, Haziran 25

Şatır: Urfalı Avratlar Yimek Yapmıy!

4 yorum:

  1. Aynenn:) Istanbuldayken her gün acaba bu gün ne yemek yapsak sorularından fazlaca bıkmıştık. Urfada yemekk yapmakk çokk kolayy. :) Peynir varsa 2yumura kır baharat gönder akşama nefiss pidee:) Lahmacun aynı şekilde. Patlıcan gönder söğülme yap:)Tepsi kebabı, tava , güveç, meyhane pilavı:)) Tam urfalı olmuşum yahu:o

    YanıtlaSil
  2. evet artık urfa'da hanımlar yöresel yemekler yapmıyor ne yazık ki

    YanıtlaSil
  3. İnanmıyorum:):):):):)Bir benzerini Adıyaman'da yaşarken görmüştüm.
    Şu anda öğlen yemeğini hazırlıyorum ben de fırına tava göndermiştim ama bu kadarını da görmedim.
    Gülümsettiniz, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. bugünlerde urfa fırınlarını görmek lazım. eskiden de yaz günleri fırın yoğun olurdu ama şimdilerde urfalı beyler işyerinde, öğlen yemeklerini fırına gönderdikleriyle, ev hanımları da akşam yemeklerini fırına gönderdikleriyle halletmenin yolunu arıyor. onun için fırınlar çok yoğun...

    YanıtlaSil